Haberiniz var mı?

Annekaz
4 Ocak 2009
9 Yorum

Blog camiasında her gün yeni bir yenilik oluyor.Yardımcı yararlı bir zımbırtı çıkıyor fakat ben fark etmede geç kalıyorum dün bi kaç yerde gördüğüm şu müzik çalan zımbırtıyı niye bunu görmedim diye yana yakıla ararken buluverdim.Haberim yoktu gerçekten çok pratik bir blog aracı bilgisayarınızdan yüklediğiniz şarkıları böyle sade bir şekilde dinletebiliyorsunuz.Sözün yetmediği yerde şarkılar yetişmesi için…( bu aralar sallana sallana dinlediğim şarkılardan birisi Kate Perry Hot’n cold)

Haberim olmayıpda sizin haberiniz var mı diye sormak istediğim ikinci şey ise photobucket’in scrapbook aracı bi ara müthiş scrapbook rüzgarı vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum.Blogcu hanımlar çok seviyorlar fotoğraflarını süslemeyi bilgisayara onlarca dosya yüklemeden photoshop ile uğraşmadan yapılabiliyormuş.. geç farkına vardığım bir zımbırtı daha…photobucket zaten kullanıyordum bu paylaşım sitesini ama scrapbook yaptığını bilmiyordum..

Facebook'ta Paylaş Twitter Paylaş Google+'da Paylaş Tumblr
Benzer Konular
Yapılan Yorum Sayısı (9)
  1. ıvır zıvır uzerine... dedi ki:

    yabancı müzik dinlemem genelde ama bu çok güzel…
    gün geçmiyor ki yeni bişi öğrenmeyelim :)

  2. Jojee dedi ki:

    bende bilmiyordum müzik içini nerden yapıyorlar diye ahlanıyordum iyi oldu canım

  3. Paşa dedi ki:

    çok saolun sayenizde öğrendik ve uyguladık teşekkürler..

  4. Derya Kuzusu dedi ki:

    En son ben duyuyorum blog alanındaki yenilikleri demeyin bende blogla ilgili pek çok şeyi inanın sizin bloğunuzdan öğreniyorum.Teşekkürler.. :-)

  5. GeCe dedi ki:

    yeni mimin hayırlı olsun tarafımdan

  6. embir dedi ki:

    sizden çok şey öğreniyorum. Şu photobucketi de bir ara deneyim bakiim nasılmış, teşekkürler annekaz.

  7. KelebekGibi dedi ki:

    Bende photobuchet’e üyeyim ve kullaniyorum cok güzeller hemde yenileri ekleniyor arada bir:)
    Müzik icin olanini bilmiyordum, yani müzik pek eklemem, gördügüm olmustu arkadaslardada merak etmemistim belki birgün lazim olur bileyim yanimda dursun :)
    Tesekkürler paylasim icin :)

  8. deniz dedi ki:

    Annekaz’cım photobucket programını gösteriversin minnettar kalırız sana

  9. Anne Kaz dedi ki:

    photobucket asılda bir program değil site fotoğrafınızı konudaki linke yükleyip siteyi biraz karıştırınca bulunabiliyor:)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hakkimda
AnneKaz
Merhaba, Anne Kaz 21 yıldır evli, üç çocuk annesi, çalışan bir kadının günlüğü. Aklına gelen her şeyi yazar, yer, içer, gezer, sever hayatın her anından kendine bir mutluluk payı çıkartır bunu da paylaşır.
Tavsiyelerim