Silikonlarınızdan memnun musunuz?

Annekaz
30 Kasım 2008
8 Yorum

Kek kalıplarından bahsediyorum :D Ben memnun değilim.Bu son deneyişimdi.geç pişiyor,kekin tuhaf parlak bir dokusu oluyor bunu sevmiyorum.Dışını krema ile kaplayacaksanız ha güzel şekilli falan ama sade kek ı ıh olmuyor.Bi kere dokunmasını sevmiyorum böyle çocukların oyuncak setlerinden bile dandik bişi gibi.

Annem ben 12 yaşında falan iken bi bant kek kalıbı alıp geldi içi teflon dışı kırmızı emaye boyalı.Kek yaptı, yapıştı kaldı bir daha yapar mı yapmadı söylene söylene kaldırdı bi kenara aradan uzun zaman geçmişti gazeteleri karıştırırken bi kek tarifi okudum sonunda da kalıbınızı yağlayın ve unlayın yazıyordu o zaman jeton düştü:) annemden izinsiz doğru mutfağa, keki yaptım kalıptan çıkacak mı diye binbir korku ile soğumasını bekledim ters çevirdim pıt diye çıktı muhteşem görünüyordu.Annem gözlerine inanamadı sonra söyledim tabi yöntemi.Evlendiğim zaman o kalıbı da aldım hala kullanıyorum..Bu silikonlar çıkınca bi hevesle aldım ilki fena olmadı kalıptan çıktı çıkmasına da beğenmedim işte tadı bile bence farklı

Türkiye de satılıyor mu bilmiyorum. Dışı çelik içi silikon kalıplar var şimdi.İçi silikon derken çok ince bir silikon kaplama var içinde sırf yapışmasın diye bunun dışında silikon spatulalardan silpatlardan ve fırçasından çok memnunum

 

Facebook'ta Paylaş Twitter Paylaş Google+'da Paylaş Tumblr
Benzer Konular
Yapılan Yorum Sayısı (8)
  1. GAMZELİ ANNE dedi ki:

    şu kek çıkarma konusunda son 3 keredir bende dertliydim.önceleri sadece sana yağla bolca yağlardım ve çıkardı kekim ama son 3keredir çıkmıyo gitsin,derken netten buldum senin söylediğini yağladım unladım bide çıkınca ters çevirip üzerine ıslak bezle kapadım.2 bilemedin 3 dakkaya kekim çıktı sevinçten oynıcaktım valla …herkese öneririm…

  2. Büşra dedi ki:

    Merhaba,kek kalıbı konusunda size katılıyorum,benimde silikon kalıbım vardı aynı sizin dediğiniz gibi sorunlar yaşadım.Şu anda dolabın üzerinde duruyor.

  3. Virgo dedi ki:

    bende şu kek kalıplarında beceremiyorum çok geç pişiyo tencereyi yağlayıp unlasamda çıkaramıyorum o yüzden de yapamıyorum sizin tavsiyeniz gibi yeni çıkanları denemek lazım…..

  4. Betül dedi ki:

    açıkçası ben evime bile sokmadım onları, şekil açısından pek albenili ama, sağlık yönünden bana pek zararlı, pek kanserimsi görünüyor, cam ve teflon kalıptan şaşmam, teflonlarda bile tereddütlüyüm.

  5. Yelda dedi ki:

    Valla biz tupperware ınkimi kullanıyoruz
    bir problem yok şimdilik
    sevgiler

  6. hatice urtekin dedi ki:

    bende de tupperware var ama bende memnun değilim. sana katılıyorum anne kaz….. o kadarda para verdim hakkını vermedi doğrusu… öylece dolap bekliyor….. sevgilerle….

  7. GeCe dedi ki:

    çözüm hiç kek yapmamak ben bu çözümü tercih ediyorum hihih

  8. KelebekGibi dedi ki:

    Silikon kalip hic almadim, nedense o madde beni rahatsiz ediyor, yani icim rahat etmez onunla pisirirsem sanirim…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hakkimda
AnneKaz
Merhaba, Anne Kaz 21 yıldır evli, üç çocuk annesi, çalışan bir kadının günlüğü. Aklına gelen her şeyi yazar, yer, içer, gezer, sever hayatın her anından kendine bir mutluluk payı çıkartır bunu da paylaşır.
Tavsiyelerim