Dukan Diyeti, gitti 1,5 kilo

annekaz dukan
Annekaz
18 Aralık 2013
9 Yorum

Dukan diyeti önceki aylarda yaptığım bir diyet. Dukan diyeti zor bir diyet. Dukan diyeti yapanların yedikleri ve içtikleri maalesef sınırlı. Bu yüzden dukan diyeti yapmadan önce diyet kurallarını iyice araştırmalısınız. 2011 yılında başladığım ve başarılı bir şekilde kilo verdiğimi gözlemledim ama zorlanınca bıraktım.Bu yüzden dukan diyetine başlayacaklara tavsiyem dukan diyeti hakkındaki açıklamaları iyice okumalarıdır.

Dukan Diyeti’nin ilk atak devresinde 1, 500 gr verdim. Bu zaten beklediğim bir şeydi bugün ikinci devrenin ilk günüydü.  Neler yedim bir kere sabah menemen yedim yani 4 günden sonra pastırmalı börek gibi geldi .) bugün dışarıda olduğum için  fazla yemek yemedim akşam da başka bir yere davetli olduğumuz için bize sunulan yemeklerden, yağsız salata, közlenmiş biberli yoğurt, dolma biberin dışı :) ve domatesli tavuk yedim. Tabi ekmek sıfır, fıstıklı baklavalardan, cipslerden çikolatalı kremalı keklerden hiç yemedim.. :)  Yemicem. Eşim bu gün pazar boşver ye dedi ısrar etti hatta sofradaki herkes aa bi seferden bir şey olmaz dedi ama yemedim.. Vicdanım rahat.annekaz dukan

 

Dukan Diyeti’nin ilk atak devresinde 1, 500 gr verdim. Bu zaten beklediğim bir şeydi bugün ikinci devrenin ilk günüydü.  Neler yedim bir kere sabah menemen yedim yani 4 günden sonra pastırmalı börek gibi geldi .) bugün dışarıda olduğum için  fazla yemek yemedim akşam da başka bir yere davetli olduğumuz için bize sunulan yemeklerden, yağsız salata, közlenmiş biberli yoğurt, dolma biberin dışı :) ve domatesli tavuk yedim. Tabi ekmek sıfır, fıstıklı baklavalardan, cipslerden çikolatalı kremalı keklerden hiç yemedim.. :)  Yemicem. Eşim bu gün pazar boşver ye dedi ısrar etti hatta sofradaki herkes aa bi seferden bir şey olmaz dedi ama yemedim.. Vicdanım rahat.

Etiketler:
Facebook'ta Paylaş Twitter Paylaş Google+'da Paylaş Tumblr
Benzer Konular
Yapılan Yorum Sayısı (9)
  1. Saadet dedi ki:

    Harikasin tebrik ederiyorum seni!! İradeli olmak gerek. Zaten bu diyet kacamaklara izin vermiyor

  2. gul dedi ki:

    süper devam o tahriklere kaplımayın tartıdaki o rakamlar gidince çok mutlu olacaksınız bir de yemedikçe canınız gerçekten tatlı istemeyecek bunu dediklerinde ben de inanmamıştım ama gerçekten o donemde hiç tatlı yemedim kolay gelsin :)))

  3. Selin dedi ki:

    Ayy cok merak ettim bende bu Dukan diyetini. Siz üye falanmı oldunuz nasıl oldu ? Para istiyo sanırım fakat internette tarifleri dolaşıyor zaten ben cok gerekli bulmadım.

  4. ayblog dedi ki:

    sağlığa zararı var mı?

  5. Hulyat dedi ki:

    nasıl yapılıyor bu diyet. Türkçesi var mı?

  6. Funda dedi ki:

    Yaaa bende bu diyeti yapiyorumm.. Bugün atak 6. günüm veee bu öğlen eşim buger king de karsimda o taze patates kizartmalarini ve hamburgeri yerken acisos ve mayoneze batira batira ben karsisinda baka baka yaği azaltilmis dana jambon yiyor diyet kola iciyordum… :(:( … Bitecek bu günlerrr… Az kaldiii.. Dayanin dukancanlariiimmmmmm… :):)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Hakkimda
AnneKaz
Merhaba, Anne Kaz 21 yıldır evli, üç çocuk annesi, çalışan bir kadının günlüğü. Aklına gelen her şeyi yazar, yer, içer, gezer, sever hayatın her anından kendine bir mutluluk payı çıkartır bunu da paylaşır.
Tavsiyelerim